خرید جو و ذرت از انبار

جو و ذرت از انبار

مصرغ جو در خوراک دام از گذشته رواج دارد و  یک ماده خوراکی ایده ال برای نشخوارکنندگان و غیر نشخوارکنندگان بحساب می آید. از دانه جو در مرحله اول برای تامین کردن انرژی و در مرحله دوم تامین کردن پروتئین مصرف می گردد. جو به صورت میانگین بین ۱۱ الی ۱۲ درصد پروتئین دارا است. ارزش جو به صورت کلی به واریته ، میزان پروتئین و وزن حجمی دانه وابسته است.

جو به نسبت ذرت ، پروتئین ، متیونین ، لیزین ، سیستئین و تریپتوفان بالاتری دارا میباشد و البته به لحاظ اسید امینه لیزین و البته ویتامین های a , d , e   و ماده معدنی کلسیم فقیر است. جو به سبب سرعت سریعتر تخمیر نشاسته به نسبت ذرت ، ترکیب همزمان تر انرژی و نیتروژن را فراهم می نماید و نهایتا سبب بهبود بخشیدن جذب مواد مغذی میکروبی می گردد.

ارزان ترین ذرت خارجی ذرت اکراین

جو و ذرت از محصولاتی میباشند که در تهیه کردن آن این روزا مصرف کنندگان با مشکلات اساسی روبرو شده اند. شرکت بازرگانی ما با تامین کردن این محصولات از طریق انبار توانسته است تا حد بسیار زیادی این نیاز را رفع نماید تا قدمی در حل نمودن این مشکلات بردارد. شما عزیزان میتوانید جهت تامین نمودن این محصولات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.این محصولات را ما در سریعترین زمان از طریق انبار برای شما فراهم مینماییم تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر به شما تحویل گردد.

ارسال به سراسر کشور

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *