خرید جو دامی از انبار

جو دامی از انبار

از غلاتی که بیشتر در برنامه غذایی دام و طیور از آن ها مورد مصرف قرار میگیرد ، جو است که علاوه بر هضم سریع و آسانی که در دستگاه گوارشی دام دارا میباشد، می تواند خواص هیلی زیادی را هم به همراه داشته باشند.

ارزش غذایی موجود در دانه های جو، خیلی بالا میباشد و پروتئین و نشاسته موجود در آن، خواهد توانست نقش خیلی زیادی در پرورش و و البته تامین نمودن انرژی جهت تولید کردن مثل، شیردهی و مراحلی از این قبیل دارا باشد.محصول جو ور کنار ذرت و سویا از مهمترین و اساسی ترین نهاده ها در دامداری میباشند.چون مقدار مصرف جو در داخل کشور خیلی زیاد میباشد به خاطر همین مقدار زیاد و قابل توجهی از این محصول از طریق وارد کردن به داخل کشور توانسته است نیاز کشور به این محصول را برطرف نمایید. از جمله کشوری که خیلی زیاد از آن جو به داخل کشور وارد میشود می‌توان به کشور روسیه اشاره نمود. ولی در حال حاضر مقدار وارد کردن این محصول به داخل کشور خیلی محدود شده است و جو خارجی در داخل کشور به سختی یافت می‌شود و بیشتر جوی که موز مصرف قرار میگیرد جو داخلی است. جو داخلی که بیشتر مورد مصرف قرار می‌گیرند می‌توان به جو شیراز و همدان و کردستان و کرمانشاه و بوکان و … اشاره کرد.

 

ارسال به سراسر کشور

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

نحوه ی خرید و فروش

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع جو به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع جو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع جو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *