فروش اینترنتی دان مرغ

فروش اینترنتی دان مرغ

فروش اینترنتی دان مرغ در بازرگانی مارچ انجام می شود. برای خرید دان مرغ می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و از طریق اینترنت یا تلفنی دان مرغ مورد نیاز طیور خود را تهیه کنید.

فروش اینترنتی انواع دان مرغ و جوجه

بازرگانی مارچ آماده ارائه و فروش اینترنتی انواع دان مرغ به مشتریان عزیز و گرامی ای است که در شهر خود مرکزی برای خرید دان مرغ برای طیور خود ندارند.

و یا به خاطر کاهش ترافیک و عوامل دیگری مثل شیوع بیماری کرونا، می خواهند بدون حضور در محل بازرگانی، خرید خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی انجام دهند.

در چنین مواقعی فروشگاه اینترنتی خوراک دام و طیور مارچ آماده کمک رسانی و فروش اینترنتی دان مرغ به مشتریان گرامی می باشد.

هر چه سن جوجه ها بیشتر شود، غذای آن ها نیز تغییر می کند. جیره غذایی پرندگان با توجه به وزن آن ها و سن آن ها تغییر می کند.

چون نیازهای مورد نیاز برای بدنشان متفاوت خواهد شد. به عنوان مثال دان استارتر یعنی دان از روز اول تا روز هفتم با دان مرغ تخم گذار با هم متفاوت است

برای خرید اینرنتی دان مرغ می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید. و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران ارسال خواهد شد.

برای آگاهی از قیمت دان مرغ می توانید به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید. و از قیمت های روز دان مرغ و سایر خوراک دام و طیور مطلع شوید.

با ما در تماس باشید:

☎ ۰۲۱٢۵۹۱۷۵۸۸     📞۰۹۹۰۰۱۹۶۴۸۰   📞 ۰۹۱۰۱۸۶۵۵۸۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *