خرید تفاله دامی

تفاله دامی

قیمت تفاله چغندر دامی در بازار اینترنتی، سیلاژ تفاله چغندر قند و مزایای آن را در عرضه کردن مستقیم از شرکت بزرگ ما تجربه نمایید.

خرید اینترنتی خوراک دام و طیور

سیلاژ تفاله چغندر قند و مزایای آن

چغندر قند در طول مدت این سال‌ ها از مهم ترین محصولات کشاورزی کشت شده در کل جهان به حساب می آیند.
دلیل اهمیت زیاد کشت چغندر قند را بایستی در کاربردهای بسیار زیاد این گیاه مثل استفاده کردن آن به عنوان جیره دامی جستجو نمایید.
از مهم‌ ترین ویژگی های چغندر قند، تولید ساکارز است. ساکارز از مهم ترین منابع برای فراهم نمودن انرژی از مواد غذایی جهت انسان و نیز حیوانات میباشد.
دلیل اصلی تولید چغندر قند، ساکارز است که چغندر قند مقدار ۱۳ تا ۲۲ درصدی ساکارز را دارا است.
علاوه بر این تفاله چغندر قند سرشار از فیبر میباشد که از طریق کارخانه‌ های بزرگ صنایع مواد غذایی در کل جهان مصرف می گردد.
تفاله چغندر قند و ملاس پر فروش ترین فرآورده ‌های به دست آمده از گیاه چغندر قند هستند که در تولید کردن مواد غذایی جیره دام به طور دائم مصرف می گردند.
تفاله چغندر قند خواهد توانست حجم بسیار زیادی از فیبر را برای مصرف کردن دام تامین نمایید و برای دام ها به عنوان غذا آن ها دلچسب کند.
درضمن گاو و گوسفند خواهند توانست بعد از برداشت کردن چغندر قند، چغندرهای کوچک باقی ‌مانده را برای تغذیه خود مصرف نمایند. ولی ممکن میباشد بعضی اوقات باعث خفگی دام از طریق این چغندرهای کوچک گردد.
قسمت بالای چغندر قند، یا همان برگ‌ ها و ساقه ‌‌برگ هم برای تولید کردن سیلاژ مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت از چغندر قند منابع بسیار غنی از پروتئین، ویتامین آ و کربوهیدرات را دارا است.
سیلاژ تولید شده از قسمت بالای چغندر قند در طور اختلاط با دیگر مواد غذایی دام خواهد توانست خیلی مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *