فروش تفاله جو به صورت عمده

تفاله جو به صورت عمده

فروش تفاله جو از طریق شبکه های مجازی و البته سایت های آنلاین به طور مستقیم صورت می گیرد و جهت خرید کردن ارزانتر به طور عمده اقدام نمایید.

تفاله جو یا همان مالت، از بهترین محصولات گیاهی میباشد که برای مصرف کردن دام ها کاربرد زیادی داشته است. این محصول به طور فراوری شده در بازار عرضه می گردد و بدون هر گونه ناخالصی میباشد و هیچ ماده افزودنی در تولید مردن آن به کار گرفته نمی گردد.

فروش قرار دادن تفاله جو از طرف کارخانه های تولید کنسانتره جو به طور مستقیم انجام می گردد و ولی شما می توانید با روش های گوناگونی نسبت به خرید کردن این محصول با نازلترین قیمت اقدام نمایید.

فروش تفاله جو به وسیله ی شبکه های مجازی و البته سایت های آنلاین به صورت مستقیم انجام می پذیرد و جهت خرید کردن ارزانتر به طور عمده اقدام نمایید.

تفاله جو یا مالت، از بهترین محصولات گیاهی میباشد که جهت مصرف کردن دام ها کاربرد زیادی داشته است. این محصول به طور فراوری شده در بازار عرضه می گردد و بدون هر گونه ناخالصی میباشد و هیچ ماده افزودنی در تولید آن به کار گرفته نمی گردد.

فروش تفاله جو از طرف کارخانه های تولید کنسانتره جو به طور مستقیم صورت می گیرد و ولی شما خواهید توانست با روش های گوناگونی نسبت به خرید کردن این محصول با نازلترین قیمت اقدام نمایید.

خرید اینترنتی خوراک دام و طیور

تفاله جو و ویژگی های آن

 

تفاله جو از انواع محصولات خشک به حساب می آید که به طور فراوری شده به مشتری عرضه می شود. این محصول از ۹۶ درصد ماده خشک تشکیل گشته است و میزان پروتئین موجود در آن به ۲۰ درصد خواهد رسید.

تفاله جو جهت تغذیه دام ها بسیار مناسب میباشد و سلامت شکمبه گاو و گوسفند را به دنبال خواهد داشت.

تفاله جو یا مالت همچنین دارای خصوصیات بی اندازه ای میباشد که در ادامه ذکر گشته است:

  • دارای انرژی متابولسیم بسیار زیاد میباشد.
  • معرفی به عنوان ذرت علوفه ای برای دام گشته است.
  • بهترین گزینه برای دام های بزرگ و سبک میباشد.
  • به صرفه بودن از نظر اقتصادی است.
  • هضم راحت آن برای دام ها را دارا میباشد.
  • تشکیل شده از ۹۶ درصد ماده خشک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *