پوسته نخود برای خوراک دام

یکی از محصولاتی که می تواند جایگزین مناسبی برای سبوس باشد پوسته نخود می باشد در مراحل تولید لپه ابتدا پوست آن کنده شده و سپس دیگر مراحل تولید بر روی آن انجام می‌شود به دلیل شباهت خصوصیات پوسته نخود به سبوس فروش این محصول در حوزه خوراک دام و طیور بسیار مورد توجه قرار گرفته است

مزایای جایگزینی پوسته نخود در جیره

۱_ قیمت مناسب :

همواره فعالان در زمینه خرید و فروش محصولات دامی به دنبال یافتن محصولات جایگزین برای پر کردن جیره خوراکی دام هستند تا بتوانند بجای محصولات با قیمت بالا و وارداتی از جایگزین های با صرفه تر و دارای ارزش غذایی بالا استفاده کنند تا در صورت کمبود یا قیمت بالای محصولات اصلی خوراک دام برای تأمین غذایی دام های کشور با مشکل مواجه نگردند.

۲_خوش خوراکی :

این محصول برای دام یه ماده غذایی خوش خوراک بوده و می توان برای پر کردن جیره بندی غذایی آن را در بین مواد تغذیه ای دام گنجاند.

۳_ویژگی های مشابه سبوس:

دارا بودن ویژگی های مشابه سبوس از جمله داشتن ارزش غذایی بالا و دارا بودن نشاسته و قند و ویتامین های گروه B و دیگر ریزمغذی ها.

قیمت پوسته نخود

قیمت پوسته نخود که یک محصول با ارزش دامی است با توجه به کیفیت آن تعیین می شود.

انواع پوسته نخود

پوسته نخود قرمز

پوسته نخود سیاه

پوسته نخود سفید

خرید پوسته نخود با کیفیت از دارندگان محصولات دامی ممکن است برای خریداران با محدودیت ها و نگرانی هایی همراه باشد شرکت بازرگانی مارچ با سابقه ای درخشان در زمینه فروش محصولات با کیفیت دامی و ارسال به تمام شهرهای کشور این اطمینان را برای خریداران عزیز فراهم آورده است که با اطمینان خاطر این محصول را با کیفیت مورد نظر و با تحویل در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایند. خریداران محترم می توانند برای مشاوره، خرید و ثبت سفارش پوسته نخود و دیگر محصولات دامی با راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *