فروش کاه گندم در اسفند ماه ۹۹

فروش کاه گندم در اسفند ماه ۹۹

فروش کاه گندم در اسفند ماه ۹۹ چقدر بود ؟ آیا از قیمت روز کاه گندم اطلاعی دارید؟ خرید کاه گندم به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ مزایای کاه گندم در خوراک دام چیست؟ واردات کاه گندم در سال گذشته چقدر بوده است؟

فروش کاه گندم

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ در زمینه فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالت ویژه ای دارد. شما مشتریان عزیزمان می توانید با خیال راحت از شرکت ما محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان فرصت محصول را دریافت کنید.

کاه دامی

کاه گندم پس از دانه گندم برداشت می شود و در خوراک دام تاثیر بسزایی دارد.این محصول ساقه و پوسته ای است که اطراف دانه های غلات مانند: جو، گندم را می پوشاند و هنگام خرد شده ، خردمن کوبی، جدا می گردد. کاه ارزان ترین محصول در خوراک دام است و استفاده فوق العادی زیادی برای دام دارد. کاه به صورت یک رول بسته بندی می شود و با بند محکم بسته می شود.

آیا مصرف کاه گندم در همه گله ها تاثیر دارد؟ نخیر برای مثال در گله ها با مصرف ماده خشک بالا و تولید کمتر از انتظار، مصرف این محصول می تواند موثر باشد.
ویژگی های کاه در خوراک دام
۱٫کاملا خشک باشد.
۲٫قیمت مناسبی داشته باشد.

انواع کاه و کلش به عنوان علوفه و تامین کننده فیبر در جیره استفاده می شود.

ثبت سفارش کاه گندم به صورت آنلاین

برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش فروش ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *