فروش تفاله چغندر در فروردین ماه

فروش تفاله چغندر در فروردین ماه

فروش تفاله چغندر در فروردین ماه چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ اهمیت تفاله چغندر در خوراک دام چیست؟ آیا از قیمت روز تفاله چغندر اطلاعی دارید؟د

فروش تفاله چغندر در فروردین

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ هم اکنون به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت ها در حوزه تجارت خوراک دام و طیور و غلات است. شما می توانید با خیال راحت از شرکت ما محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان فرصت محصولتان را دریافت کنید.

تفاله چغندر
هنگامی که قند و دیگر مواد قابل استخراج از چغندر قند به همراه آب از آن گرفته می شود تفاله چغندر به وجود می آید. این محصول پس از خشک شدن توسط دستگاه های مخصوص، به شکل های پرک، مفتولی و قالبی در آمده که گاهی نیر در تولید آن از ملاس نیز استفاده می کنند.
این محصول از دسته محصولات جانبی است که به علت مقادیر بالای فیبر قابل هضم، از لحاظ انرژی ارزش بالاتری از ذرت سیلو شده دارد.

محدودیت های استفاده از تفاله چغندر
استفاده از تفاله چغندر برای گاو و گوسفند، محدودیتی ندارد. بر اساس تحقیقاتی که نشان داده شده، مصرف بیش از ۵۰ درصد در جیره می تواند موجب کاهش اشتها در دام ها باشد.

عوامل ناپذیرفتنی در تفاله چغندر
( هر گونه بوی سوختگی )
( هر گونه کپک زدگی و قارچ که با چشم قابل مشاهده است)

تفاله چغندر در صورت ترکیب با مواد دانه ای می تواند موجب جذب بهتر مواد غذایی و همچنین جلوگیری از نفغ شکم در دام ها گردد همچنین موجب افزایش شیر در دام ها می گردد.

خرید تفاله چغندر به صورت آنلاین
برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش فروش ما همه روزه کاملا پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *