واردات تفاله خرما در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

واردات تفاله خرما در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

واردات تفاله خرما در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به تفاله خرما دارید؟ از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟ فواید تفاله خرما در خوراک دام چیست

واردات تفاله خرما

تفاله خرما توسط مراکز پخش کننده به صورت تناژی و یا عمده در بازار به فروش می رسد و یکی از فرآورده های مهم در خوراک دام و طیور است. شرکت بازرگانی مجموعه ما با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات خوراکی دام و طیور و آبزیان توانسته است ، رضایت مشتریان عزیز را جلب کند و با ارسال محصول با بهترین کیفیت برای اکثر نقاط کشور نیاز خریداران و دامداران را برطرف نماید.

تفاله خرما

این محصول دارای مواد مغذی بسیاری دارد که سبب شده تا تفاله خرما جایگزین بخشی از ذرت و جو در جیره غذایی دام باشد. این محصول به دلیل داشتن انرژی بالا سبب شده تا نقش تامین کنندگی انرژی جیره را به خوبی ایفا نماید. این محصول به دلیل خوش خوراکی باعث بیشتر شدن تغذیه دام شده و علاوه بر افزایش شیر، سبب افزایش وزن دام نیز می شود.

پودر هسته خرما

این محصول از آسیاب شدن هسته ی خرما و ضایعات چسبیده به آن تشکیل می شود، پودر هسته خرما در بین دامداران و مرغداران بسیار پرطرفدار است و همه روزه اقدام به خرید این محصول انجام می نمایند. پودر هسته خرما دارای رطوبت کمی است و نگهداری آن بسیار راحت است.

ثبت سفارش تفاله خرما از شرکت بازگانی دانه گستر مارچ

همکاران مجموعه ما از روز شنبه الی پنجشنبه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرامی ما و یا پیج اینستاگرامی ما از موجودی و لیست قیمت باخبر باشید و برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *