خرید گلوتن ذرت در اردیبهشت ماه

خرید گلوتن ذرت در اردیبهشت ماه

خرید گلوتن ذرت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ از قیمت روز گلوتن ذرت اطلاعی دارید؟ فواید گلوتن ذرت در خوراک دام را مطرح کنید؟ ارزش غذایی گلوتن ذرت برای دام چقدر است ؟ واردات گلوتن ذرت در خوراک دام به چه سطحی رسیده است؟

خرید گلوتن ذرت

گلوتن توسط مراکز پخش کننده به صورت تناژی و یا عمده در بازار به فروش می رسد و یکی از قرآورده های مهم در خوراک دام و طیور است. شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ یکی از معتبر ترین شرکت ها در حوزه تجارت دام و طیور و غلات می باشد ، این محصول می تواند به عنوان خوراک دام در جیره غذایی روزانه در نظر گرفت و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

ذرت دامی

این محصول دارای قابلیت هضم بالایی دارد به همین دلیل هیچ گونه مشکل گوارشی برای دام ندارد. ذرت به علت خواص زیادی که دارد طرفدار زیادی نیز دارد.

گلوتن ذرت

این محصول در واقع پروتئین ذرت محسوب می شود که به شکل گرانول های زرد و نارنجی از ذرت تشکیل می شود، گلوتن ذرت فواید زیادی برای دام دارد و این محصول به شکل پودر بوده و حاوی مقدار زیادی پروتئین است. ماده غذایی مناسبی در خوراک دام ، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی می باشد.

کاربرد های گلوتن ذرت

۱)پروتئین بالایی دارد.
۲)تقویت کننده رنگ تخم مرغ.
۳)خوراک مناسب برای دام.
۴)فیبر متوسط.
۵)قیمت مناسب.

خرید گلوتن ذرت

برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت می توانید با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش فروش ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *