جو داخلی باکیفیت در خوراک دام و طیور

جو داخلی باکیفیت در خوراک دام و طیور

جو داخلی با کیفیت در خوراک دام و طیور به علت ویژگی هایی که دارد از اهمیت بالایی برخودار است ؟ آیا از قیمت این محصول اطلاعی دارید؟ جو داخلی کیفیت بهتری دارد یا جو خارجی؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟جو داخلی با کیفیت

جو داخلی با کیفیت
شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید ، فروش و تجارت محصولات دامی و غلات توانسته است رضایت مردم را جلب کند.
مجموعه دانه گستر مارچ جو داخلی را با تناژهای بالا و یا به صورت عمده به فروش می رسانند. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
جو از غلات مهم در خوراک دام و طیور می باشد و در آب هوای خشک کشت می شود‌. استفاده این محصول در نشخوارکنندگان باعث تسریع رشد و افزایش پروتئین شیر دام می شود.

جو داخلی
جو داخلی نسبت به جو خارجی طرفدار زیادی دارد به شرطی که رطوبت نداشته باشد. جو از محصولات پرمصرف در جیره غذایی دام می باشد که دلیل دارا بودن مواد غذایی پر ارزش و تامین کردن بخش بزرگی از نیاز های غذایی دام بسیار مورد توجه دامداران قرار می گیرد.
جو در کشور ما در انواع جو داخلی و جو خارجی یافت می شود که جو داخلی در شهر های داخل کشور کشت و برداشت می شود و جو خارجی از مرز های کشور و بنادر وارد می شود به مصرف می رسد.

ثبت سفارش جو داخلی
جو داخلی را می توانید از شرکت های معتبر و یا از مجموعه ما خریداری کنید و باید کاملا شناخت خوبی داشته باشید برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت روزانه می توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید ویا می توانید پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید کارشناسان مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می توانید از مشاوره رایگان ما در هر محصول دامی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *