خرید سویا آرژانتین در خرداد ماه

خرید سویا آرژانتین در خرداد ماه

خرید سویا آرژانتین در خرداد ماه ۱۴۰۰ چقدر بوده است؟ ویژگی های مهم سویا آرژانتین در جیره غذایی دام چیست؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ سویا آرژانتین بهتر است یا سویا برزیل؟ آیا از واردات این دو محصول اطلاعی دارید؟

خرید سویا آرژانتین
مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش محصولات دامی و غلات فعالیت می کنند و توانسته است رضایت مردم را بر خود جلب کند و شما می توانید سویا آرژانتین  و یا محصولی که مدنظر دارید موجودی بگیرید و سفارش دهید.

فروش این محصول در بندر امام خمینی صورت می گیرد و یکی از محصولات پرکاربرد در خوراک دام و طیور می باشد . سویا جز محصولات مهم در خوراک دام به شمار  می آید و قیمت سویا آرژانتین برای دامداران مهم می باشد، سویا محصولی است که با درصد پروتئین بالا شناخته شده است و یکی از دلایل مهم ترین منابع تامین پروتئین گیاهی می باشد.

سویا دامی

این محصول در مناطق گرم و خشک کشت می گردد و به مقدار لازم به آب نیاز دارد . دامداران و مرغداران این دو محصول را (سویا و ذرت ) به عنوان اصلی ترین خوراک دام و طیور می دانند. سویا برزیل و سویا آرژانتین سالانه مقدار زیادی به کشور ما وارد می شود و پس از اتمام بارگیری در بند امام خمینی انبار می گردد.

چند نوع کنجاله سویا موجود داریم؟
۱)پلت
۲)لوله ای
۳)پرک

 

ثبت سفارش سویا آرژانتین
برای ثبت این محصول می توانید با شماره هایی که در سایت در اختیار شما قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید و یا می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و از موجودی و لیست روزانه ما باخبر باشید و مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و همچنین می توانید از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *