اهمیت جو داخلی برای خوراک دام و طیور

اهمیت جو داخلی برای خوراک دام و طیور

اهمیت جو داخلی برای خوراک دام و طیور چیست؟ آیا شناختی ویژه ای به جو داخلی دارید؟ جو داخلی چه کاربرد هایی برای خوراک دام و طیور دارد؟ آیا از قیمت روز جو داخلی اطلاعی دارید؟

اهمیت جو داخلی
جو یکی از غلات مهم در جیره غذایی دام و طیور است و سالانه با شروع برداشت جو در شهر های مختلف کشور انجام می‌گیرد. این محصول طرفدار زیادی نسبت به جو خارجی دارد به شرطی که رطوبتی نداشته باشد. برای خرید و فروش جو داخلی باید بتوانیم آن را تشخیص بدهیم، جو داخلی از نظر پروتئین از ارزش زیادی برخوردار است‌ این پروتئین جو داخلی شامل ۴ درصد می باشد. جو داخلی در مراحل شیردهی دام و طیور تاثیر بسزایی دارد. جو داخلی با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

بهترین زمان برداشت جو
فصل گرم تابستان بهترین زمان برای برداشت کردن جو داخلی در کشور ایران می باشد و این فصل بهترین گزینه برای خرید جو می باشد. آنالیز های جو داخلی عبارت اند از: پروتئین خام ۱۲.۳ درصد، ماده خشک ۸۶ درصد، خاکستر ۲.۶ درصد، الیاف خام ۵.۱ درصد، نشاسته ۵۷ درصد.

انواع جو

۱)جو داخلی

۲)جو خارجی

خرید جو داخلی از طریق شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ
قیمت این محصول در مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ بسیار مناسب و اقتصادی می باشد به همین دلیل تمامی دامداران می توانند با هزینه کمتر و مناسب اقدام به خرید این محصول کنند. مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش محصولات دامی فعالیت می کند و می تواند محصول مورد نیازی که سفارش می دهید با بهترین کیفیت به دستتان برساند.

ثبت سفارش
همکاران بخش مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و شما می توانید از طریق سایت با شماره های درج شده با مشاورین بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید و همچنین برای اطلاعات روزانه موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *