خرید گندم شکسته در خوراک دام

خرید گندم شکسته در خوراک دام

خرید گندم شکسته در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟ فواید گندم شکسته در خوراک دام چیست؟ آیا از واردات گندم شکسته اطلاعی دارید؟ گندم شکسته گزینه خوبی برای دام می باشد؟ آیا از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟

خرید گندم شکسته
شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها سابقه درخشان، در زمینه خرید، فروش، تجارت محصولات دامی و غلات فعالیت می کند و شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را از شرکت مجموعه ما سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
گندم شکسته از خرد کردن و آسیاب کردن گندم تشکیل می شود و درجیره غذایی دام و طیور از ارزش بالایی برخودار است. گندم شکسته را می توانید به صورت تناژهای بالا و به صورت عمده تهیه کنید. گندم شکسته تاریخ نگهداری ندارد. گندم شکسته شامل پروتئین، سلولز، نشاسته و چربی است و این عوامل باعث می شود در خوراک دام و طیور محصول با ارزشمند به حساب آید‌. این محصول به دلیل مصرف زیاد و تولید کم با کمبود مواجه است‌.

گندم دامی
این محصول در تهران از خرید و فروش بالایی برخودار است. گندم یکی از غلات مهم در خوراک دام می باشد و در برخی مناطق به دلیل فراوانی جایگزین بخشی از ذرت می باشد. قیمت گندم در بازار با قیمت های مختلفی است، تمامی مراکز این محصول را با روش های مختلفی به دست خریداران می رسانند.

خرید گندم شکسته به صورت آنلاین

همکاران مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت می توانید در ‌کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان نیز با همکاران و یا کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *