فروش پودر هسته خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰

فروش پودر هسته خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰

فروش پودر هسته خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ فواید پودر هسته خرما در خوراک آک دام چیست؟ آیا از واردات پودر هسته خرما اطلاعی دارید؟

فروش پودر هسته خرما

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان، در زمینه خرید، فروش و تجارت محصولات دامی فعالیت می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند ، شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت، محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.

پودر هسته خرما یکی از محصولات مفید در خوراک دام و طیور می باشد و از ارزش غذایی بالا برخوردار است و از گروه تولیدی و‌بازرگانی مارچ است که جهت مصرف در جیره دام و طیور فراوری شده و به صورت فله و کیسه شده قابل ارسال به تمام نقاط ایران است. پودر هسته خرما با درصد رطوبت پایین و عدم وجود هر گونه ناخالصی و افزودنی از قابلیت نگهداری بالایی برخوردار است.

فواید مصرف پودر هسته خرما

۱)کمک به حفظ محیط زیست
۲)بالا رفتن کیفیت گوشت و شیر
۳)منبع تامین پروتئین
۴) قیمت مناسب

پودر هسته خرما فراوری شده از هسته خرما می باشد که حاصل از کارخانجات تولید لواشک و چیپس خرما است.

میزان مصرف پودر هسته خرما
•گوسفندحدودی ۱۵ درصد
•گاو گوشتی حدود ۲۵ درصد
•گوساله حدود ۱۵ درصد
•شتر مرغ حدود ۱۵ درصد
•گاو شیری حدود ۲۰ درصد

نحوه خرید پودر هسته خرما

برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با همکاران مجموعه ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از لیست قیمت و موجودی می توانید با استفاده از کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما لیست را هر روز دریافت کنید. همکاران بخش فروش ما همه روزه ، کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *