خرید کلش گندم در خرداد ماه ۱۴۰۰

کلش گندم

خرید کلش گندم در خرداد ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا از واردات کلش گندم اطلاعی دارید؟ کلش گندم چه تاثیری برای دام دارد؟ از قیمت روز کلش گندم اطلاعی دارید؟کلش گندم

خرید کلش گندم

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان در حوزه خرید، فروش و تجارت توانسته است رضایت مشتریان را بر خود جلب کند و همکاران مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.
کلش به معنای، خرد کردن کاه می باشد و با استفاده از دستگاه هایی به نام دستگاه برش کلش ایجاد می کند. کاه و کلش یکی از خوراک های قدیمی محسوب می شود. انواع کلش به عنوان علوفه و تامین کننده فیبر در جیره غذایی دام و طیور به کار می رود.

خرید کلش گندم باید چه ویژگی های داشته باشد؟

۱)داشتن قیمت مناسب
۲)خشک باشد
۳)کیفیت

قیمت این محصول یکی از مهمترین دلایل در خوراک دام و طیور می باشد.

•کاه کلش در مناطق مختلفی تولید می شود، برای مثال استان های غربی : کردستان، کرمانشاه، همدان، خوزستان می باشد. پس از برداشت گندم از پسماند این محصول کاه به دست می آید در صورتی که کاه با ساقه ای کامل باشد به عنوان کلش گفته می شود که وجود ساقه در این محصول باعث افزایش خاصیت غذایی در خوراک دام بوده و با افزایش حجم در جیره خوراکی دام موجب سیری پذیری بهتر دام گشته و مواد دارای ارزش غذایی بیشتری برای دام مصرف شده و قیمت نهایی جیره را کاهش می دهد.

قیمت کلش گندم

هر چه کیفیت کلش گندم بالاتر باشد قیمت نیز متغیر است شما مشتریان عزیز می توانید از شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ انواع کاه و کلش مرغوب را به صورت تناژی و یا عمده تهیه کنید، شما می توانید از طریق سایت با شماره های درج شده در ارتباط باشید و برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *