تفاله گوجه تضمینی با کیفیت در خوراک دام

تفاله گوجه تضمینی با کیفیت در خوراک دام

تفاله گوجه تضمینی و باکیفیت را از مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ تهیه کنید. کاربرد های تفاله گوجه در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ ارزش غذایی تفاله گوجه در خوراک دام و طیور چقدر است؟ آیا از قیمت روزانه محصولات دامی اطلاعی دارید؟

تفاله گوجه تضمینی
مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید، فروش و تجارت محصولات دامی فعالیت می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و شما مشتریان عزیز می توانید تفاله گوجه و یا هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
تفاله گوجه فرآوری شده از گوجه می باشد . قیمت این محصول باتوجه به فصل و سال ، کیفیت محصول و میزان موجودی آن در دارای نوسان است. تفاله گوجه به دلیل خوش خوراک بودن از ارزش غذایی بالایی برخودار است و توانسته است جایگاه خوبی در بین محصولات دامی داشته باشد.

مزایای تفاله گوجه
۱)پروتئین بالایی دارد
۲)بسیار خوش خوراک است
۳)قیمت پایین تری دارد
۴)مواد مغذی باارزشی است

تهیه تفاله گوجه به صورت آنلاین
بهترین روش که ما برای شما توصیه می کنیم ؛ امکان خرید بی درد سر و مقرون به صرفه تفاله گوجه درجه یک و تضمینی خرید آنلاین می باشد. اگر شما مشتریان هم دوست دارید تفاله گوجه را به صورت عمده و آسان در کمترین زمان ممکن دریافت کنید هرچه سریع با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .

ثبت سفارش تفاله گوجه
برای اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی ما و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و مجموعه دانه گستر مارچ از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تک تک سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره ببرید. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *