قیمت تفاله آلبالو در تیر ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله آلبالو در تیر ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله آلبالو در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ قیمت تفاله آلبالو در تیر ماه ۱۴۰۰ چه نوساناتی را طب کرده بود؟

آیا از واردات تفاله آلبالو اطلاعی دارید؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ از قیمت روزانه تفاله آلبالو اطلاعی دارید؟ تفاله آلبالو چه ویژگی های برای خوراک دام و طیور دارد؟

قیمت تفاله آلبالو
تفاله آلبالو و سایر محصولات دامی توسط مراکز پخش کننده به صورت تناژی و یا عمده با قیمت های رقابتی به فروش می رسد و مجموعه بازرگانی اریس در زمینه خرید خرید فروش محصولات دامی و غلات فعالیت می کند و شما مشتریان عزیز می توانید از طریق راه های ارتباطی محصول دامی مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
تفاله آلبالو یکی از محصولات پرطرفدار در خوراک دام و طیور می باشد و به دلیل خشک بودن عاری از هیچ گونه میکروب است و محصولی بسیار مفید و سالم می باشد .

تفاله آلبالو
تفاله آلبالو از ضایعات به وجود می آید که از کارخانجات آبمیوه گیری تولید می شود و در ابتدا تفاله ها را خشک می کنند و به بازار عرضه می نمایند. تفاله آلبالو به دلیل خوش خوراکی بالا اشتهای دام را افزایش می دهد و باعث افزایش وزن آن ها می شود .

آنالیز های تفاله آلبالو در خوراک دام
۱)ماده خشک ۹۴ درصد
۲)پروتئین ۱۰ درصد
۳)چربی ۷ درصد
۴)فیبر ۳۳ درصد

ویژگی های استفاده از تفاله آلبالو
•بهبود عملکرد دستگاه گوارش
•کیفیت
•تامین فیبر و انرژی
•کاهش هزینه ها
قیمت مناسب

ثبت سفارش تفاله آلبالو
برای ثبت سفارش از طریق وب سایت با شماره های درج شده در سایت با همکاران بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید و محصولتان را سفارش دهید و برای اطلاعات لیست قیمت و لیست موجودی می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش فروش آنلاین ما همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *