قیمت ضایعات لپه در تیر ماه ۱۴۰۰

قیمت ضایعات لپه در تیر ماه ۱۴۰۰

قیمت ضایعات لپه در تیر ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ آیا این محصول گزینه خوبی برای دام است؟ آیا از واردات ضایعات لپه اطلاعی دارید؟ ضایعات لپه چه ویژگی های بر خوراک دام و طیور دارد؟ ارزش غذایی ضایعات لپه در جیره غذایی دام چقدر است؟

قیمت ضایعات لپه
مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان توانسته است در حوزه خرید و فروش محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای کنند و سبب شده که رضایت مشتریان را بر خود جلب کند. شما خریداران عزیز می توانید هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
لپه یکی از محصولات خوب و مهم ترین منبع تامین پروتئین در میان منبع انسانی و گیاهی به شمار می آید . ضایعات لپه یکی از سالم ترین و مهم ترین تامین پروتئین در جیره دام و طیور می باشد و مجموعه دانه گستر مارچ حجم بالایی از این محصول را در اختیار شما مشتریان عزیزمان قرار می دهد.

ضایعات لپه
خرید و فروش ضایعات لپه امروزه از طریق شرکت جهت نیاز دامداری ها انجام می پذیرد و نیز جایگاه خوبی در خوراک دام و طیور دارد.

ارزش غذایی ضایعات لپه
۱)انرژی حاصل از چربی
۲)چربی اشباع
۳)کلسترول
۴)سدیم
۵)فیبر

ضایعات لپه نیز مصرف زیادی دارد و شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید و یا برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید . مجموعه دانه گستر مارچ محصول باکیفیت را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد و همکاران بخش آنلاین ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می توانید در مورد هر محصول دامی که سوالی دارید از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.
بازرگانی دانه گستر مارچ آماده همکاری با کلیه دامداری ها و مرغداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور در جهت تامین انواع خوراک باکیفیت و تضمینی و قیمت مناسب در سراسر کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *