ویژگی های تفاله آلبالو در خوراک دام

ویژگی های تفاله آلبالو در خوراک دام چیست؟ ویژگی های تفاله آلبالو در خوراک دام به چه صورت است؟

آیا از قیمت روز تفاله آلبالو اطلاعی دارید؟ تفاله آلبالو گزینه خوبی برای دام می باشد؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ مراکز تولید تفاله آلبالو در خوراک دام و طیور؟ آیا از واردات این محصول اطلاعی دارید؟

ویژگی های تفاله آلبالو
تفاله آلبالو توسط مراکز پخش به صورت عمده و یا تناژی به فروش می رسانند. امروزه به دلیل کمبود مزارع کشت محصول و کمبود تامین منابع خوراکی برای دام و طیور سعی می شود از پسماند های غذایی محصولات انسانی که دارای ارزش غذایی برای دام می باشند استفاده می کنند. برای ثبت سفارش هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
این محصول به دلیل خشک بودن عاری از هیچ گونه میکروب می باشد و قیمت تفاله آلبالو برای دامداران بسیار مناسب است .تفاله آلبالو به دلیل داشتن فیبر بالا و مواد معدنی باارزش می تواند گزینه خوبی برای خوراک دام و طیور باشد. تفاله آلبالو باکیفیت را از مجموعه ما خریداری کنید.

آنالیز های تفاله آلبالو در خوراک دام و طیور
•ماده خشک ۹۵ درصد
•پروتئین ۱۰.۵ درصد
•خاکستر ۲.۳۹ درصد
•انرژی ۳۴ درصد
•چربی ۶.۳۶ درصد

تفاله آلبالو 
تفاله آلبالو به دلیل داشتن طعم خوبی که دارد باعث شده تا افزودن آن به جیره دام و طیور تاثیر مثبتی داشته باشد.

مزایای استفاده از تفاله آلبالو
۱)تامین فیبر و انرژی
۲)بهبود و عملکرد دستگاه های گوارش
۳)کاهش هزینه ها
۴)قیمت مناسب

برای کسب اطلاعات موجود و لیست قیمت
برای  کسب اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی ما و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و از مشاوره رایگان مجموعه ما در مورد هر محصولی بهره ببرید مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ همه روزه به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و بهترین محصول را برای شما ارائه می کنند و می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرارکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *