خرید تفاله آلبالو از بازرگانی مارچ

خرید تفاله آلبالو از بازرگانی مارچ با چه تناژی صورت می گیرد؟

خرید تفاله آلبالو از بازرگانی مارچ با چه قیمتی انجام می گیرد؟

تفاله آلبالو محصولی فرعی است که در کارخانجات آب آلبالوگیری بوجود می آید که به دلیل داشتن ارزش غذایی برای دام مورد استفاده قرار می‌گیرد این ماده ابتدا به حالت مرطوب بوده بنابراین برای جلوگیری از فاسد شدن و کپک زدن برای افزایش ماندگاری آن را خشک می نمایند تا عاری از هر گونه آلودگی باشد. تهیه خوراک برای دام ها اغلب هزینه گزافی برای دامداران به همراه دارد بنابراین همواره به دنبال خرید محصولاتی هستند که دارای ارزش غذایی بوده و هزینه کمتری داشته باشد تا بتوانند جایگزین محصولات گران تر مثل گندم و سویا و ذرت کنند. این محصولات نیز معمولا از پسماند کارخانجات بدست می آیند که با مصرف شدن آن ها توسط دام ها می توان بخشی از آلودگی محیط زیست را نیز کاهش داد.

چند مورد از مزایای استفاده از تفاله آلبالو که در زیر به نمونه هایی از آن می پردازیم:

۱- تامین فیبر و انرژی

۲- بهبود عملکرد دستگاه گوارش

۳- کاهش هزینه ها

تفاله آلبالو دارای آنالیز زیر می باشد:

ماده خشک ۹۴

پروتئین ۱۰٫۵

چربی ۶٫۳۶

خاکستر ۲٫۳۹

فیبر ۳۳

انرژی ۳۴۸۴

 

 

تفاله آلبالو به دلیل داشتن رایحه خوب برای دام یک محصول بسیار خوش خوراک می باشد به طور معمول برای دام حدود ۱۰ درصد و برای طیور تخم گذار تا ۵ درصد در جیره خوراکی شان گنجانده می شود.

یکی از مراکزی که می توان محصولات را با خیالی راحت از کیفیت خوب و قیمت مناسب از آنجا خریداری کرد بازرگانی مارچ می باشد. این بازرگانی با ارائه انواع محصولات دامی شما را در انتخاب محصول مورد نیاز یاری می نماید شما میتوانید برای سفارش محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و محصولات با کیفیت را بصورت عمده و با شرط کیفیت از ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *