روغن سویا محصولی برای خوراک دام و طیور

روغن سویا محصولی برای خوراک دام و طیور در بازارهای داخلی به چه صورت خرید و فروش می شود؟

روغن سویا محصولی برای خوراک دام و طیور در بازرگانی مارچ با چه کیفیتی به فروش می رسد؟

 

برخی از دانه ها وجود دارند که دارای روغن بوده و روغن آنها مفید برای مصارف انسانی یا طیوری یا موارد دیگر می باشد به همین دلیل روغن موجود در آنها برای مصارف انسان یا دام و طیور استخراج می شود. از جمله این دانه ها می توان به دانه های زیر اشاره کرد:

  • ذرت
  • کلزا
  • آفتابگردان
  • سویا
  • پنبه دانه
  • کتان

این دانه ها پس از جدا سازی از اجزا دیگر گیاه، تحت حرارت و فشار و یا حلال هایی مانند هگزان روغن آنها استخراج می شود. هر کدام از این روغن ها دارای معایب و محاسنی هستند. به عنوان مثال روغن ذرت و کتان حاوی مقادیر بسیار بالایی از اسید چرب لینولئیک هستند. این اسید چرب باعث افزایش عملکرد طیور گوشتی و افزایش اندازه تخم مرغ و تداوم پیک تولید در طیور تخم گذار می شود.

روغن بدست آمده از دانه کلزا حاوی مواد بازدانده رشد می باشد که باعث عدم  هضم و جذب اسیدهای چرب می شود و در مصرف این روغن در طیور گوشتی باید احتیاط کرد و برای تغذیه جوجه های جوان نباید از آن استفاده کرد. از این روغن نباید در تغذیه مرغ های تخم گذار نباید استفاده کرد.

شرکت بازرگانی مارچ یکی از مجموعه های فروش محصولات خوراک دامی است که با فروش محصولات درجه یک به صورت عمده و با نازلترین قیمت توانسته است رضاین مشتریان را جلب نماید. خرید عمده از این شرکت به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب مقرون به صرفه است این شرکت با بارگیری فوری محصول مورد نیارخریدار را در شهر مورد نظر او تحویل می دهد شما می توانید برای سفارش محصولات مورد نظر خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *