سبوس جو محصولی برای خوراک دام

سبوس جو محصولی برای خوراک دام از چه مراکزی قابل خرید و فروش می باشد؟

سبوس جو محصولی برای خوراک دام را با چه شرایطی می توان از بازرگانی مارچ تهیه کرد؟

سبوس همان پوسته سفت و هضم‌نشدنی روی دانه‌های غلات است که ارزش غذایی زیادی دارد این محصول علاوه بر بسیاری از خواص متنوع به دلیل غیرمحلول بودن به تسهیل فرآیند گوارش غذا کمک می‌کند و در پیشگیری از یبوست موثر است.

جو از غلاتی است که سبوس آن دارای خاصیت زیادی می باشد . سبوس جو نیز حاوی مقدار قابل توجهی فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است. پروتئین های وجود در سبوس جو موجب سلول سازی شده و برای رشد دام ها بسیار مناسب می باشند این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای سبوس گندم باشد زیرا از قیمت پایینتری نسبت به سبوس گندم برخوردار است همچنین این محصول می تواند در کنار سبوس برنج و سبوس گندم برای تغذیه دام استفاده شود.

خواص و ویژگی های انواع سبوس گندم

۱_ قیمت پایین تر از سبوس گندم

۲_ ساختاری مشابه سبوس گندم و تاثیر گذار در سلامت دام

۳_ تامین کننده ویتامین های گروه B

 

عوامل مختلفی بر قیمت سبوس جو تاثیر می گذارند که برخی از این عوامل عبارتند از میزان ناخالصی های موجود در بار، کیفیت محصول، کرایه محصول تا مقصد، نوسانات ارزی بازار و دیگر موارد قیمت محصول را دستخوش تغییرات می نماید.

از مراکزی که می توان برای خرید این محصول معرفی نمود شرکت بازرگانی مارچ می باشد این شرکت با فروش عمده سبوس جو با نازلترین قیمت، بارگیری سریع و تحویل به موقع به مشتری رضایت مشتریان را جلب نموده است شما میتوانید برای خرید بهترین محصولات خوراکی دامی با شرکت مارچ تماس حاصل فرمایید راههای ارتباطی زیر برای ارتباط گیری با ما برای خریداران در نظر گرفته شده شما میتوانید جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

برای خرید سبوس جو به صورت عمده با شرکت مارچ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *