ارسال پوسته نخود از بازرگانی مارچ به سراسر کشور

ارسال پوسته نخود از بازرگانی مارچ به سراسر کشور با چه تناژی انجام می شود؟

ارسال پوسته نخود از بازرگانی مارچ به سراسر کشور چگونه صورت می گیرد؟

پوسته نخود چه مصرفی دارد؟ مزایای مصرف پوسته نخود چیست؟ پوسته نخود در بازارهای داخلی با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ کیفیت محصولات خوراک دامی به خصوص پوسته نخود در بازرگانی مارچ به چه صورت است؟

پوسته نخود تضمینی

پوسته نخود خوراکی مناسب برای دام و طیور

در طی سال های گذشته دلایل مهمی مانند کمبود زمین های کشاورزی قابل کشت، افزایش جمعیت و آلودگی زمین سبب شده که محققان به دنبال راه حل هایی برای جایگزینی محصولات مهم کشاورزی نظیر جو، ذرت، سویا و … برای خوراک دام باشند.

محصولات مورد نظر آن ها برای این جایگزینی ضایعات کارخانه های کنسروسازی، کمپوت، شیره سازی و در کل کارخانه های تولید محصولات غذایی بود.

از این طریق علاوه بر استفاده کمتر از محصولات کشاورزی مهم که بین انسان و دام مشترک هستند. ضایعات کارخانه های ذکر شده بعنوان پسماند و زباله دور ریخته نمی شد.

محصولات جایگزین چه ارزش غذایی دارند؟

آزمایشات ایجاد شده بر روی این محصولات سبب آسودگی خاطر شده و مواد مغذی هر محصول را آشکار نمود. این امر تصمیم گیری برای اضافه نمودن آن ها را به جیره آسان تر نمود و مشخص شد که هر کدام می توانند جایگزین کدام نهاده شوند

مراکز تهیه پوسته نخود برای خوراک دام

از مراکز فروش عمده محصولات خوراکی دامی می توان به شرکت دانه گستر مارچ اشاره کرد. این شرکت با فروش انواع خوراک با کیفیت دام و طیور و آبزیان توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. فروش عمده و کیفیت خوب محصولات، فروش به شرطه، بارگیری سریع و تحویل به موقع در شهر مورد نظر خریدار، از مزایای خرید از بازرگانی مارچ می باشد. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با شرکت مارچ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *