تفاله جو خوراکی خوش طعم برای دام

تفاله جو خوراکی خوش طعم برای دام در چه مراکزی به فروش می رسد؟

تفاله جو خوراکی خوش طعم برای دام در بازارهای داخلی با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ مزایای تفاله جو برای دام چیست؟ تفاله جو با چه رطوبتی به فروش می رسد؟ میزان ماندگاری تفاله جو چقدر است؟ تفاله جو به صورت فله به فروش می رسد یا به صورت بسته بندی؟ تفاله جو را از چه مراکزی می توان تهیه کرد؟ از مراکز معتبر فروش محصولات دامی کجا را می توان اشاره کرد؟ محصولات در بازرگانی مارچ با چه تناژی به فروش می رسند؟

تفاله جو

 

تفاله جو یکی از با ارزش ترین محصولات دامی برای خوراک دام است. که محصول نهایی در تولید کنسانتره جو است. تفاله جو به دو صورت فله و کیسه ای تولید و توزیع می‌شود. که به دلیل داشتن مقادیر زیاد پروتئین میتواند تا حدودی نیازهای غذایی دام و طیور را برطرف نماید. این محصول به دلیل داشتن قابلیت هضم بالا به مقدار زیادی توسط کشاورزان خریداری می شود.

قیمت تفاله جو به چه چیزی بستگی دارد؟
۱)تولید کننده تفاله جو.
۲)اندازه تفاله جو.
۳)نحوه فروش تفاله جو.
۴)میزان عرضه و تقاضای تفاله جو.
۵)شهر تولید کننده تفاله جو.

تفاله جو به عنوان کنسانتره جو معرفی شده است که محصولی سرشار از پروتئین است. و این محصول مقدار توجهی کالری و فیبر و مواد خشک برای دام دارد.

فروش تفاله جو به چند صورت است؟
•فروش به صورت بسته بندی.
•فروش به صورت فله ای.

روش تهیه کردن تفاله جو برای دام

یکی از مراکز فروش عمده محصولات خوراک دامی، بازرگانی مارچ می باشد. که با سالها فروش عمده محصولات خوراک دام و طیور توانسته است رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خوداز طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. همچنین از طریق تماس با کارشناسان ما در بخش فروش می توانید از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *