خوراک کاه گندم برای دام

خوراک کاه گندم برای دام چه مزیت هایی دارد؟

خوراک کاه گندم برای دام با چه تناژی خرید و فروش می شود؟

کاه و کلش یکی از خوراک های قدیمی و ثابت در خوراک دام به حساب می آید. انواع کاه گندم، نخود و لوبیا مرغوب تقاضای زیادی از جانب دامداری های سراسر کشور دارد.

انواع کاه و کلش بعنوان علوفه و تامین کننده فیبر در جیره به کار می روند. این محصولات در گذشته بیشتر بعنوان کاه و کلش گندم شناخته شده بودند اما امروز کاه نخود، لوبیا، جو و … همگی از انواع پر طرفدار کاه و کلش محسوب می شوند.

ویژگی های کاه و کلش برای خوراک دام چیست؟

کاه کلش خریدی مرسوم در بین دامداری ها بوده و همگی از فواید و ویژگی های ای

 

ن محصول برای خوراک دام آگاهی دارند.

اما دو نکته اصلی که می بایست برای خرید کاه و کلش بدان توجه نمود:

  1. کاملا خشک باشد.
  2. قیمت مناسبی داشته باشد.

قیمت یکی از موارد مهم در خرید خوراک دام و طیور می باشد، از آن جا که حدود ۷۰% هزینه های دامپروری ها به این امر تعلق می گیرد صرفه جویی در آن می تواند سبب کاهش هزینه ها و موفقیت بیشتر این مجتمع های اقتصادی دامپروری گردد.

خرید کاه از چه مراکزی امکان پذیر است؟

بازرگانی مارچ یکی از مراکزی است که انواع محصولات خوراکی دامی را با نازلترین قیمت به صورت عمده برای مشتریان ارائه می دهد شما می توانید علاوه بر سفارش جهت بهره مند شدن از مشاوره رایگان نیز با ما در ارتباط باشید و از قیمت محصولات، تناژ موجود ، زمان ارسال و نحوه بارگیری اطلاعات کسب کنید .

انواع محصولات خوراک دام در بازرگانی اریس با مناسب ترین قیمت به صورت عمده فروشی موجود است.

مشتریان عزیز می توانند جهت سفارش محصول مورد نیاز خود را با ما ارتباط بگیرید و محصول سفارش داده شده را در شهر مورد نظر خود دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *