جو و خواص آن برای دام

جو و خواص آن برای دام چیست؟

جو و خواص آن برای دام چه نیازهایی از نیاز غذایی حیوانات رو رفع می نماید؟

 

جو در چند نوع مختلف در بازارهای داخلی یافت می شود؟ قیمت انواع جو چقدر است؟ چه عواملی در تغییر قیمت جو موثر است؟

معرفی محصول جو

محصول جو به عنوان متداول‌ترین غله پس از گندم به خصوص در مناطق معتدل و سردسیر محسوب می‌شود. که حداقل پروتئین استاندارد آن می‌بایست درحدود ۱۲-۱۰ درصد و فیبر آن (مواد غیر قابل هضم) حدود ۴٫۵ درصد باشد. از آنجایی که جو فاقد ویتامین A و D بوده و حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد کنسانتره غذای دام را تشکیل می دهد. لذا استفاده از آن در جیره نشخوار کنندگان سبب تسریع رشد و افزایش پروتئین شیر دام‌ها می‌گردد.
جو گیاهی سازگار با شرایط آب و هوایی مساعد، خاک حاصلخیز که قابلیت نگهداری آب در آن زیاد باشد. و همچنین در خاک‌هایی که PH آنها بین ۷ تا ۸ می‌باشد است.
لازم بذکر است این گیاه نسبت به گندم در برابر خشکی مقاوم‌تر است که این مزیت باعث می‌گردد. در آب و هوایی که آب سبب محدود کردن تولید غلات باشد محصول بیشتری تولید کند.

جو دامی، بر اساس فصل مورد درخواست از مبدا روسیه یا قزاقستان در ماه‌های اوت و سپتامبر قابل تهیه است.

شرکت تجاری بازرگانی دانه گستر مارچ آمادگی خود را جهت واردات این محصول بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان ارجمند خود اعلام می‌کند.

کشاورزان و دامداران عزیز می توانند جهت سفارش و یا مشاوره با همکاران ما در قسمت فروش از طریق راههای ارتباطی زیر در تماس باشند. و محصولی با کیفیت و مطمئن خریداری نمایند.

از چه مراکزی می توان جو با کیفیت خریداری کرد؟

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با فروش انواع محصولات خوراک دام و طیور بهترین محصولات را بصورت عمده و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید برای سفارش محصولات از طریق راههای زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *