سویا خوراکی پر از ارزش غذایی برای دام

سویا خوراکی پر از ارزش غذایی برای دام چگونه تهیه می شود؟

سویا خوراکی پر از ارزش غذایی برای دام با چه قیمتی در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود؟

کنجاله سویا چگونه بدست می آید؟ کنجاله سویا دارای چه خواصی است؟ ارزش غذایی سویا چقدر است؟ استفاده از کنجاله سویا برای دام و طیور چه مزایایی دارد؟

کنجاله سویا بازمانده‌ی جامدی است که پس از روغنکشی از دانه‌های روغنی به جا می‌ماند.

بازمانده‌ی هر چیزی چون دانه سویا، دانه کلزا، دانه آفتابگردان، کنجد، زیتون، انگور، کرچک و امثال آنها که فشرده و آب یا روغن آن گرفته می‌شود کنجاله نامیده می‌شود.

کنجاله ها چه خواصی دارند؟

کنجاله‌ها از نظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و برای خوراک‌دهی به ماکیان، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند هستند. کنجاله‌ها را معمولاً به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند یا آرد می‌کنند. کنجاله برخی دانه‌ها از جمله کرچک و درخت جلا برای خوردن سمی است و از آن‌ها تنها به عنوان کود بهره می‌گیرند.
کنجاله‌های روغنی به خاطر داشتن میزان پروتئین بالا، می‌تواند به عنوان مکمل غذایی در نظر گرفته‌شود. شماری از کنجاله‌های روغنی به ویژه انواع خوراکی آن، برای فرایندهای زیست‌شناختی بهه عنوان سوبسترا، پیشنهاد شده‌اند. از آنها در فرایند تخمیر برای تولید آنزیم‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، قارچ‌ها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر موارد استفاده شده‌است.
ماده جامد بازمانده از گندم و برنج، سبوس، از نیشکر، مَلاس و از چغندر، تفاله نامیده می‌شود.

کنجاله سویا را از چه مراکزی می توان تهیه کرد؟

یافتن یک مرکز فروش معتبر که محصولات را با کیفیت درچه یک به فروش برساند یکی از دغدغه های مشتریان است. با افزایش تورم و هزینه ها قیمت های محصولات خوراک دامی نیز به شدت افزایش یافته است . بنابراین دامداران و مرغداران به دنبال خرید محصولاتی هستند که علاوه بر داشتن میزان بالای ارزش غذایی از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردار باشد. شرکت مارچ با فروش انواع محصولات خوراک دام در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *