مزایای پوسته نخود در تغذیه دام

مزایای پوسته نخود در تغذیه دام چیست؟

مزایای پوسته نخود در تغذیه دام را نام ببرید؟

پوسته نخود چیست؟ خواص پوسته نخود در تغذیه دام چیست؟ قیمت پوسته نخود چند است؟

استفاده از پوسته نخود برای دام

با افزایش قیمت نهاده ها، پرورش دهندگان دام و طیور سعی می کنند از محصولاتی استفاده کنند که قیمت کمتری دارند. به همین منظور جایگزین کردن محصولاتی نظیر ضایعات حبوبات که برای دام مفید بوده و دارای خواص مفیدی به عنوان خوراک دامی می باشد به صرفه تر می باشد.

آزمایشات ایجاد شده بر روی این محصولات سبب آسودگی خاطر شده و مواد مغذی هر محصول را آشکار نمود، این امر تصمیم گیری برای اضافه نمودن آن ها را به جیره آسان تر نمود و مشخص شد که هر کدام می توانند جایگزین کدام نهاده شوند.

مزایای خرید پوسته نخود بعنوان جایگزین سبوس

  1. قیمت پایین تر از سبوس
  2. خوش خوراکی متوسط
  3. ارزش غذایی بالا
  4. قند و نشاسته بالا
  5. منبع مهم ویتامین B

موارد بیان شده سبب شد تا پوسته نخود بعنوان یک جایگزین مناسب برای بخشی از سبوس در جیره مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه فروش پوسته نخود

ح مارچ یکی از معتبرترین مراکز فروش محصولات خوراک دام و طیور و آبزیان می باشد. که محصولات را با بالاترین کیفیت عرضه می کند. فروش عمده محصولات موجب شده تا نازلترین قیمت برای فروش آنها در نظر گرفته بشود. شما میتوانید برای سفارش محصول مورد نظر خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. از خدمات دیگر این بازرگانی ارسال محصول به شهر مورد نظر مشتری می باشد.

قیمت پوسته نخود به چه عواملی بستگی دارد

قیمت پوسته نخود به کیفیت آن بستگی دارد و این محصول در به دلیل خوش خوراکی از اهمیت بالایی در خوراک دام و طیور برخودار است. شرکت بازرگانی مجموعه ما در زمینه خرید و فروش و تجارت محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. برای ثبت سفارش می توانید با شماره های که در سایت می باشد ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *