ضایعات حبوبات برای خوراک دام

ضایعات حبوبات برای دام چه خواصی داد؟

ضایعات حبوبات برای دام با چه قیمتی به فروش می رسد؟

ضایعات حبوبات برای دام

ضایعات حبوبات چیست ؟

حبوبات شامل انواع لوییا، عدس، نخود، لپه می باشد. سالانه حبوبات زیادی در سراسر دنیا کشت می شوند. ارزش غذایی بالای این محصولات موجب اهمیت آنها گردیده است. حبوبات برای مصارف انسانی استفاده می شوند. اما حین برداشت یا حمل و نقل و یا زمان بسته بندی احتمال خرد شدن ویا شکستگی برخی دانه ها وجود دارد. دانه های شکسته در عین اینکه ارزش غذایی دارند از لحاظ ظاهری برای استفاده انسانی به کار نمی آیند. بهتر است این ضایعات به جای دورریزی مورد استفاده دام و طیور قرار گیرند. حبوباتی مانند عدس ، لوبیا و … درواقع دانه های شکسته شده و یا لاغر و ریز و نارس هستند که استفاده از ان در تغذیه انسان مناسب نیست . زمان خرید ضایعات باید توجه نمود که ضایعات بدون خرده سنگ و اضافات باشند.

خواص ضایعات حبوبات

ضایعات حبوباتی مانند لوبیا دارای انرژی زیاد همراه با ۱٫ چربی ۲٫ پروتئین ۳٫ کربوهیدارت ۴٫ مواد مغذی با مقدار انرژی بالاست .
ضایعات لوبیا علاوه بر رشد بهتر باعث بازدهی بیشتر دام و طیور می شود.
ضایعات حبوبات برای انواع دام های سنگین و سبک ،گوشتی و شیرده و طیور گوشتی و تخم گذار استفاده کرد.

استفاده از آن در سبد غذایی و جیره دام و طیور بسیار توصیه می شود .
این محصول قادر است تاثیرات شگفت انگیزی را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشد.
قیمت ارزان و مناسبی که نسبت به جو دارد و همچنین ویژگی مشترک این ضایعات با جو باعث شده تا ضایعات دانه لوبیا جایگزین مناسبی برای جو در جیره غذایی دام و طیورشود. ورود ضایعات لوبیا و محصولاتی از این قبیل همچون، تفاله خرما، تفاله سیب، کنجاله ها و … می تواند به کاهش هزینه ها در حوزه دام و طیور کمک شایانی نماید. میزان استفاده از ضایعات حبوبات بسته به جیره نویس برای مرغداری و دامداری ها متفاوت است. علت این رو آوردن به ضایعات نیز مشخص است؛ قیمت پایین این محصولات به نسبت ارزش غذایی آنها هر دامدار یا مرغداری را به مصرف نمودن این مواد در جیره ترغیب می کند.

از مهمترین مزیت های خرید از این بازرگانی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  1. ایجاد بستری امن و مطمئن و تضمینی برای خریدی مطمئن
  2. ارائه محصول به شرط کیفیت
  3. قیمت های بسیار ارزان و به صرفه (برابر درب کارخانه)
  4. امکان خرید اینترنتی و تلفنی برای تمام مشتریان
  5. ارسال فوری بار
  6. ارسال به تمامی نقاط کشور
  7. شرایط ویژه همکاری با مشتریان دائمی
  8. امکان خرید در تناژ عمده و نامحدود

ما مفتخریم که انواع محصولات با کیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. انواع محصولات دامی در این شرکت به صورت عمده به فروش می رسند. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *