عوامل موثر بر قیمت ذرت برزیل

عوامل موثر بر قیمت ذرت برزیل

از جمله عوامل موثر بر قیمت ذرت برزیل می توان به موارد مختلفی مثل کیفیت، میزان ذرت تولید شده در برزیل، تنش های داخلی در بخش حمل و نقل برخی کشورها، هزینه های تولید و هزینه حمل و نقل دریایی و ترخیص کالا اشاره کرد. ذرت برزیل همچون سایر خوراک دام و طیور درجه های کیفی متفاوتی دارد. مسلم است که هر چه کیفیت ذرت برزیل بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. میزان ذرت تولید شده در کشور برزیل عامل دیگری است که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر در برزیل خشکسالی باشد، میزان ذرت تولید شده کم و قیمت آن بالا خواهد بود. همچنین اگر فصل برداشت ذرت تمام شده باشد، قیمت ذرت بالاتر خواهد رفت. البته ناگفته نماند که علاوه بر مواردی که ذکر شد، بی ارزش شدن پول ملی و بالا رفتن نرخ دلار هم در افزایش قیمت ذرت برزیل تاثیر به سزایی دارد.

ذرت برزیل به خاطر پروتئین بسیار بالایی که دارد، همواره جایگاه ویژه ای در خوراک دام و طیور داشته است. به همین خاطر تقاضای بالایی از جانب دامداران و مرغداران دارد.

ذرت برزیل در بازرگانی مارچ حتی با وجود نوسان های قیمت اخیر و وضعیت بارگیری در بندر امام خمینی در ۷ روز هفته انجام می شود و این محصول در دسترس مشتریان گرامی خواهد بود.

با وجود همه آن چه که در ابتدای این مطلب در خصوص عوامل موثر بر قیمت ذرت برزیل گفته شد، شرکت بازرگانی مارچ همواره در تلاش است تا این خوراک دام و طیور را با بالاترین کیفیت، کمترین سود و با قیمتی رقابتی نسبت به سایر بازرگانی ها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. دامداران و مرغداران عزیز می توانند برای مشاهده قیمت روز ذرت برزیل کانال تلگرامی مارچ را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *